Цього разу розкажемо вам надзвичайно драматичну історію про беззаперечний хіт та знакову гру для індустрії настільних ігор – Ticket To Ride.

Ви дізнаєтеся як, насправді, відеоігри врятували настільні ігри.

У сфері, де гру продажі якої оцінюються в п'ятизначній цифрі можна вважати хітом, Ticket to Ride було продано тиражем понад три мільйони примірників, що в роздрібній торгівлі складає суму понад $150 млн.

Однак, незважаючи на шалений успіх гра була дуже близька до того, щоб її ніколи не опублікували.

Алан Р. Мун протягом багатьох років боровся за свою мрію – створити хіт настільних ігор, поки уявлення про паровози не змінило його життя - і галузь.

У 2003 році Алан Р. Мун був на межі своїх сил. Він провів два десятиліття підряд на низькооплачуваних роботах, працюючи над ігровим дизайном у вільний час. Фінансові труднощі брали своє.
"Я не заробляв на цьому багато грошей, це точно", - сказав Мун. "Я працював офіціантом, щоб мати вільний час, але, по правді кажучи, я працював занадто багато годин, і я все менше і менше часу приділяв дизайну ігор".

Довічний геймер. Одні із найяскравіших спогадів дитинства Муна - це сімейні ігри в Risk та Монополію. Але на відміну від багатьох своїх однолітків, він ніколи не переставав грати. На той час, коли він закінчив університет, більше за все він хотів розробити найкращу настільну гру.

Хоча його проекти були добре сприйняті нішевими, на той час, «любителями» настільних ігор, жоден не продавався досить добре, щоб забезпечити йому стабільний дохід. Успіх Ticket to Ride врятував його від необхідності піти на "нормальну роботу", каже він.

Коли ідея Ticket to Ride  прийшла до Муна, він надіслав свій дизайн трьом видавцям. Перші два не відповіли, але третій запропонував йому зустріч.

Через кілька тижнів після зустрічі, видавництво Days of Wonder зателефонували Алану і сказали йому, що хочуть опублікувати гру.

В 2004 році Ticket to Ride отримав нагороду «Гра року року» від «Spiel des Jahres», що вважається найвищим визнанням в галузі. Але інтерес до гри підвищився, коли її видавці вирішили зробити її доступною безкоштовно в Інтернеті.

«Обґрунтуванням було таким, що ми хотіли, щоб якомога більше людей грали", - сказав Ерік Хаутмонт, співвласник видавництва Days of Wonder. "Якщо ви стоїте на вулиці і роздаєте людям безкоштовні копії гри, ви можете бути певними, що через рік дев'ять з 10 не придбають навіть коробки. Люди купують ігри типу Монополії, оскільки вони вже знайомі з ними, і це був спосіб ознайомити людей з Ticket to Ride."

Видавництво виявило, що користувачі проводять тривалі періоди, граючи в Інтернеті в Ticket to Ride,  дехто награвав понад 40 годин на тиждень. Сьогодні є гравці, які провели понад 100 000 ігор.

Поза тим, продажі фізичної гри зросли приблизно на 30% після запуску онлайн-версії. Вони знову зросли, коли компанія випустила версії гри для iPhone та iPad - досягнувши рівня популярності, який здивував навіть її творця.

"Спочатку я думав:" Чому ви хочете дозволити людям безкоштовно грати в цю річ? Вони ніколи не купуватимуть настільну гру », - сказав Мун. "Але я абсолютно помилявся. Інтернет взагалі не витіснив настільні ігри. Насправді все навпаки. Люди дізнаються про ігри, про які вони інакше ніколи б не чули. Вони отримують їх на своїх айфонах і хочуть відтворити їх по-справжньому.»