Історія гри, якій судилося побачити світ незважаючи ні на що.

Ідея гри прийшла до дитячого психіатра за освітою та професією Jean-Louis Roubira у 2002 році.

Dixit виник із бажання Roubira створити гру, яка полягає у використанні лише зображень, подібних до снів.

Рубіра показав завершений прототип Régis Bonnessée, другу з яким він був знайомий близько десяти років. Як пізніше розповідав Bonnessée, Dixit йому сподобався відразу, після чого він показав його іменитому французькому видавництву Asmodee, але їх гра не зацікавила. 

Тоді Bonnessée вирішив опублікувати гру самостійно. Для чого знадобилося більше двох років, знайти гроші, ілюстратора та заснувати власне видавництво - Libellud, тим часом продовжуючи працювати за основним місцем роботи.

Гра нарешті була опублікована в листопаді 2008 року. Через кілька місяців вона отримала нагороду гри року у Франції (As D’Or), і саме з цього почалася прекрасна пригода. 

Dixit по суті став грою, яка створила Libellud як видавництво.

Ідеї ​​для карт Dixit насамперед створили Roubira та Bonnessée. Bonnessée розміщував рекламу в школах мистецтв та на веб-сайтах, переглядаючи сотні портфоліо, перш ніж найняти неймовірну художницю Marie Cardouat. Щоб вибрати тематику карт, Roubira та Bonnessée збиралися щотижня, обмінюючись своїми ідеями, перш ніж передати концепцію Cardouat, яка створювала картки за допомогою акрилової фарби. Мета кожної карти - розкрити уяву і не фіксувати гравця на певному розумінні. 

Libellud випустив версію з німецькими правилами в 2009 році, і гра одразу ж була висунута на премію Spiel des Jahres у 2010 році. Наприкінці червня 2010 року гра була оголошена переможцем, перемігши номінантів Fresco, Roll Through Ages: Bronze Age , 

Вручаючи нагороду Dixit, журі високо оцінило ілюстрації гри та те, як гра запрошує гравців мріяти. Roubira, Bonnessée і Cardouat вирушили на церемонію, щоб прийняти нагороду. Вони були в захваті від перемоги: зазначивши, що Dixit не нагадував минулих переможців Spiel des Jahres, тому вони вважали, що їхні шанси невеликі.

Dixit продовжує тиражуватися величезними об’ємами. Правила гри були перекладені на більш ніж півтора десятка мов. Оригінальна механіка гри породила безліч інших ігор. Dixit також доступний для мобільних телефонів на iOS. 

Jean-Louis Roubira продовжує розробляти доповнення для Dixit.