«BANG!» не відноситься до тих ігор, які стали хітами несподівано, унаслідок обставин непереборної сили на зразок божественного провидіння чи викрадення автора гри інопланетянами.

Emiliano Sciarra, автор гри розпочав захоплюватися настільними та відеоіграми ще в дитинстві.

Так, перші спроби створення настільних ігор він розпочав ще у віці 12 років, проте згодом повністю перейшов на розробку відеоігор.

Наприкінці 90-х Sciarra вирішив все ж таки повернутися до настільних ігор. Незважаючи на відсутність досвіду в дизайні настільних ігор, він наполегливо працював, створивши за один місяць у 1999 році понад 20 настільних ігор!

Один з його проектів полягав у створенні швидкої, веселої та реграбельної настільної гри, яка б змогла розважити велику групу гравців (7+), особливо сім'ї. Як відомо сім’ї у італійців не маленькі.

 Увагу Sciarra привернула тема вестернів, тому що вона була добре відома і всім подобалася (безперечно, в Італії: батьківщина спагетті-вестернів) і дозволила використати образи відомих персонажів вестернів.

Спочатку унікальних ролей не було, кожен був сам за себе, намагаючись отримати найбільшу "нагороду". Однак, дечого не вистачало, відтак Sciarra ввів поняття відстані та різних ролей.

Згодом виникла проблема балансу, пов’язана з непарною кількістю гравців. Sciarra знадобилося близько двох тижнів, щоб представити ідею ренегата для вирішення цієї проблеми. Він представив його спершу своїй родині 6 січня 2000 року, а незабаром і в шаховому клубі, засновником якого він був. В обох місцях він почув настільки схвальні відгуки, що його заохотили шукати видавця. Його друзі з шахового клубу рекомендували назву «BANG!» для гри, і вона залишилася назавжди.

Sciarra  звернувся до одного американського видавництва, яке втім відхилило його гру. Але нещодавно створене італійське видавництво daVinci (нині dV Giochi) охоче прийняло гру.

В процесі співпраці з daVinci гру дещо переробили, а саме:

  • ренегат спочатку використовувався лише в іграх з непарною кількістю гравців. Однак, оскільки daVinci вважав, що це найцікавіша роль, ренегат був включений у кожну гру, що привнесло збалансовану невизначеність в іграх з парною кількістю гравців.
  • Збільшили кількість карток, що беруться під час першої фази з 1 до 2-х.
  • Монетки та 8-гранний кубик замінили на картки, щоб зменшити ступінь випадковості (так званого рандому).
  • Обмежили колоду 110 картками, у тому числі  унікальними картками та картками персонажів.
  • Замінили текст на картках на символи.
  • Властивості деяких карток були також перероблені.

Усі ці зміни спрацювали добре, крім символів, які зазнали критики, тому пізніші видання включають, як символи, так і текст, який частково з’являється на картках.

Перший тираж «BANG!» склав 2400 примірників, які, очікувалося, продати протягом наступних 3 років. Натомість гра була приголомшливо розпродана за 3 місяці!

У 2004 році «BANG!» отримав престижну премію у світі настільних ігор The Origins Awards у номінаціях Краща Традиційна Гра і Кращий Графічний Дизайн Карткової Гри.

Зараз «BANG!» є однією із культових ігор для вечірок (party game), яка, як це часто стається в індустрії, зробила ім’я не лише собі, а й видавництву dV Giochi.